Keresés ebben a blogban

péntek

Sütőtökös muffin

......s már megint sütőtök :) .......hát igen a családnak már a nagyobbik része imádja :).....tegnap megint sütöttem s maradt egy pár szelet amit hidegen már nem akartak enni, ezért hasznosítottam :)
Az alap ötletet a Nosalty oldalán találtam, itt -> http://www.nosalty.hu/recept/sutotokos-muffin
amit némileg módosítottam.
Hozzávalók nálam :30 dkg sütőtök
                                 2 tojás
                                80 ml olívaolaj
                                kevés vanília aroma
                                15 dkg liszt
                                 15 dkg barnacukor
                                 1 csomag mézeskalács sütőpor
                                  csipet só
Egy tálba belekapartam a sült tököt, hozzá adtam a tojásokat és az olajat és az aromát. Robotgéppel jól kikevertem. Egy másik tálba összekevertem a száraz hozzávalókat és apránként hozzá vegyítettem a tökös masszához.
Muffin formába kanalaztam s a tetejére egy-egy szem diót tettem.
170 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem.
Nagyon finom és gyorsan fogy........még Tibinek is ízlett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése