Keresés ebben a blogban

csütörtök

zsemle amaránttal Limarától

 A napokban találtam Limara oldalán ezt a receptet. Bevallom őszintén s tán nem vagyok egyedül,de én még nem hallottam az amarántról. De nem baj mert a googl a barátunk s gyorsan rákerestem,majd elmentem ma a bioboltba s vettem egy zacskóval. Ez lett a ma esti vacsoránk. A receptet nem is írnám le,mert itt megtalálod
http://www.limarapeksege.hu/2013/11/gyors-zsemle-joghurttal-as-amaranttal.html
Én Limara javaslatára betettem a kenyérsütőgépbe s a dagasztás után kikapcsoltam a gépet és hagytam fél órát kelni a gépben. Utána formáztam,szintén Limara által közzé tett videó szerint,majd hagytam egy fél órát kelni a tepsiben. Én hideg sütőbe tettem be, A sütő aljába tettem egy tepsi vizet,így lett gőzös sütőm. Egy bő fél órát sütöttem,majd kivettem a sütőből,vízzel lepermeteztem és letakartam konyharuhával. Így hagytam hűlni.......illetve egy darabig hagyták a fiuk,de már langyosan neki álltak enni. Nagyon finom puha lett,érdemes kipróbálni ! :)
S amit az amarántról tudni érdemes:
http://www.vegetarianus.hu/irasok/gabonak/amarant.html
                                                     Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése