Keresés ebben a blogban

hétfő

Kakaós csiga gyorsan

Ezt a receptet az egyik kedvenc kolléganőmtől kaptam,aki egy erdélyi barátnőjétől kapta. Neki az anyukája készíti így a kakaós csigát. Első pillantásra nem gondoltam,hogy ebből lesz valami, valami ami jó is :)...de igaza lett Izának :)...egyszerű, gyors s nagyon finom......ezért közkincsé teszem :)..hát ha másnak is hasznára válik :)
Hozzávalók: fél kiló túró
                   fél kiló liszt
                   10 ek olaj
                     5 ek porcukor
                   csipet só
                   másfél zacskó sütőpor
                   tej vagy tejföl ha nem áll össze a tészta
A hozzávalókat kimértem egy tálba és összegyúrtam. Nekem bizony nem akart össze állni a tészta ezért tettem hozzá tejet (az volt itthon )  hogy jól formázható tésztát kapjak.
3 gombócot csináltam a tésztából. A gombócokat egyenként kinyújtottam, megkentem olajjal,megszórtam kakaóval+porcukorral és feltekertem. Éles késsel jó ujjnyi darabokat vágtam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Tálaláskor porcukorral megszórtam.
Még egy órába se telt s az asztalon volt ......próbáld ki ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése