Keresés ebben a blogban

szombat

Birsalmalekváros süti ,ánizzsal és kardamonnal

Már jóideje figyel a szekrényben egy doboz birsalma lekvár amit még Tibi vett mert ő szereti. De aztán valami miatt nem fogyott el,ezért úgy gondoltam,hogy felkéne használni valamilyen sütibe. Az eredeti recept a
http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/11/szilvalekvaros-suti.html kisérletező kedvemben ezt variáltam át egy kicsit :)
Egy tálban összekevertem 5 dkg rizslisztet, 5 dkg étkezésikeményítőt,10 dkg darált diót, fél tk szódabikarbónát, 1tk fahéjat, fél tk örölt szegfűszeget, negyed tk kardamont és negyed tk örölt ánizst.
Egy másik tálban kikevertem 3 egész tojást,15 dkg cukorral,majd hozzá adtam 5 nagy evőkanál lekvárt,9 dkg vajat és 1 tk vanilia aromát. Amikor simára kevertem fokozatosan hozzá adtam a lisztes keveréket.
Egy sütőpapírral bélelt kisebb tepsíbe öntöttem és előmelegített (200 fokos) sütőben tűpróbáig sütöttem.
Amikor kihűlt megolvasztottam egy tábla tortabevonót és a tetejére kentem.
Az ánizstól és a kardamontól igazán különlegesen finom lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése