Keresés ebben a blogban

hétfő

Piskótatekercs csokis cseresznyelekvárral töltve

Nem akartam a hétvégén sütni ,de Tibimnek ingott a piramisa :) mert milyen a hétvége süti nélkül-mondta.
Hát lett villám gyorsan egy 6 tojásos piskóta sütve amit megtöltöttem. Amilyen gyorsan elkészült olyan gyorsan el is fogyott :)
Hozzávalók : 6 tojás
                    6 ek porcukor
                    6 ek liszt
                    fél csomag sütőpor
A tojásokat szétválasztottam, a fehérjéből kemény habot vertem. A sárgáját a cukorral habosra kevertem majd hozzá adtam a lisztet,sütőport ,végül a fehérjét. A gáztepsimet kibéleltem sütőpapírral és belesimítottam a tésztát. Előmelegített 180 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem. kb 15 perc. Egy nagyobb konyharuhát vízzel lespricceltem,hogy nedves de ne vízes legyen és ráborítottím a piskótát. A sütőpapírt lehúztam és a konyharuhával együtt feltekertem. Így hagytam kihűlni.
Amikor kihűlt megkentem csokis cseresznyelekvárral (http://tunder-konyha.blogspot.hu/2014/06/cseresznye-lekvar-csokis-meg-balzsamos.html ) de bármilyen lekvár jó.
Porcukorral megszórva tálaltam .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése