Keresés ebben a blogban

szombat

Cukkini krémleves

Anyukámat most műtötték és diétán van :( neki kisérleteztem ezt a levest. Jól sikerült kisérleti példány mert mind megette :) sőt még a finnyás fiam is evett egy nagy tányérral :)

Hozzávalók : 2 db közepes cukkini
                     1 db hagyma
                     tejszín és fűszerek
Elkészítés: a hagymát felkockáztam és egy kevés olajon megdinszteltem. A cukkinit megmostam,és felkockáztam, amelyik magos volt azt kivágtam. A felkockázott cukkinit rádobtam a hagymára és együtt is dinszteltem. Tettem rá egy kevés sót,egy leveskockát, fehér borsot  egy kevés szerecsendiót és felöntöttem annyi vízzel ami éppen ellepte. Puhára főztem ,majd összeturmixoltam. Vissza tettem a gázra és felöntöttem tejszínnel:
Zöldfűszeres krutonnal tálaltam .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése