Keresés ebben a blogban

szombat

Rizseshús a sütőből

Nálam is megkezdődött a tavaszi nagytakarítás, amit a fiúk nem fogadtak kitőrő lelkesedéssel :)
Első reakciójuk az volt,hogy "Akkor ma nem főzől ?" ........ezek után mertem volna nem főzni :D
Olyat kellett kitalálnom, ami magától elkészül ,a fiúk száját befogom :) és én is csinálhatom a dolgom :)  ......na ez pont olyan étel,ami semmi figyelmet nem igényel,egyszerű,gyors, finom :)

Hozzávalók: 1 nagy pohár tejföl (ez a pohár lesz mindenhez a mérce )
                     víz
                     rizs
                     hagyma
                    bacon szalonna
                   1 nagyobb csirkemell filé
                    fűszerek kedved,izlésed szerint :)

Elkészités : fogtam egy nagyobb (nálam ovális) jénai tálat aminek teteje is van ( ha ilyen nincs alufóliát is használhatsz ) Ebbe a tálba beleöntöttem a tejfölt,majd a tejfölös poharat megtöltöttem vízzel és a tejfölhöz öntöttem. Szórtam bele egy kevés maggi ízvarázst (sárga) és jól elkevertem. A tejfölös pohárban most a rizst mértem ki és a tejfölös vízbe öntöttem. A csirkemellet felcsikoztam és a rizs tetejére szórtam, Ezután a a feldarabolt hagyma következett ,majd a kockára vágott bacon.
Rátettem a fedőt és betoltam a 180 fokra előmelegített sütőbe. 1 órát sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése