Keresés ebben a blogban

szerda

Bacon sushi ahogy én csinálom

A neten találtam egy videót BBQ Bacon Sushi néven ami nagyon tetszett de nem volt pontos recept,ezért ma neki álltam megalkotni a mi bacon sushinkat :) Nagyon finom lett :)
 Hozzávalók avagy amit én használtam :egy bambusz lap
                                                                fél kg darálthús
                                                                2 csomag bacon szalonna
                                                                sajt
                                                                BBQ szósz
                                                                piritott hagyma
                                                                fűszerek: maggi húsvarázs, örölt babérlevél, himalaja só,
                                                                               durvára örölt szinesbors, piros paprika
A darálthúst a fűszerekkel összekevertem. A bacon szalonnát a bambuszlapra fektettem és rákentem a húst. Három tekercs jött ki ebből az adagból. Az egyikbe a húsra reszeltem a sajtot és úgy tekertem fel, a másodiknál egy csíkban tettem bele a sajtot, a harmadiknál megindult a fantáziám és a húsra sajtot reszeltem majd bele tettem egy sor olívabogyót és így tekertem fel.
Az elkészités videóját itt találod : https://www.youtube.com/watch?v=ocXmgRTswqE
Az elkészült rudakat jénaiba tettem és latakartam alufóliával. 180 fokos sütőben 25 percig sütöttem
a fólia levétele után megkentem a BBQ szósszal és 15 percre visszatettem a sütőbe. 15 perc után újból kentem és meglocsoltam az időközben kisült szalonna zsírjával. Ujjabb 5 percig sütöttem.
A sütöből kivéve megszórtam sülthagyma kockákkal.

A tálból kivéve a visszamaradt baconos zsírban megforgattam a főtt jázmin rizst.
Szeletelve tálaltam. Isteni finom lett !! Érdemes kipróbálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése