Keresés ebben a blogban

kedd

csülök helyett csirke Pékné módra :)

Megint egy olyan ebéd készült ami nem sok figyelmet igényel ,egyszerű és nagyon finom. Az eredeti recept  hozzávalóiból minden izlik a fiamnak csak a csülköt nem akarja mostanában megenni. Ezért alapjában lett megváltoztatva a csülök pékné módra ,mert disznó hús helyett csirkét használtam ....".csirke csülköt " :)

Hozzávalók : csirkecomb - főtől és étvágytól függően :) nálam most 5 főre 8 db egész csirke comb
                      3 fej vöröshagyma
                      3 nagyobb alma
                      szeletelt , füstölt bacon szalonna
                     krumpli kb 1 kg
                      só,bors, rozmaring

Így készült: a krumplit egyben feltettem főni és fél puhára főztem. Amikor kész volt leöntöttem róla  vizet és hagytam egy kicsit hűlni.
 Addig a húst megpucoltam,daraboltam, sóztam borsoztam. Közben a meghűlt krumlit megpucoltam és negyedbe vágtam. A gáztepsit kiolajoztam és belefektettem a krumplikat. Ezután a combokat egyenként betekertem a  baconba és a krumplira fektettem. A hagymákat is megpucoltam,negyedeltem és a húsra szortam. Az almát is megmostam ,negyedeltem és a tepsibe tettem,ahol megszórtam örölt rozmaringgal. Ráöntöttem 1 dl vizet és lefedtem alufóliával. A fóliát kilukazgattam és 180 fokos sütőbe tettem. Így süldögélt 40-50 percet. Ekkor levettem róla a fóliát és pirosra sütöttem.

Nagyon finom !                      Érdemes kipróbálni :)                              Jó étvágyat !
                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése