Keresés ebben a blogban

vasárnap

Miért is....

Pár hónappal ez előtt már írtam egy blogot (aminek semmi köze a konyhához :) Annak a blognak már nincs aktualitása ,nem is írtam már jó régen.......közben észre vettem egy ismerősöm gasztro blogát ami nagyon meg tetszett. Mindig nagyon szerettem sütni-főzni,de nem mindig volt rá lehetőségem. Most minden új-> új lakás,új élet,új pár aki imádja a főztöm s szereti ha újítok ( köszönöm Tibim!:) Ezért egyre többet s egyre nagyobb örömmel tartózkodom a konyhába. HahoPihe blogát olvasva úgy gondoltam én is megosztom  ,hogy mi készül a konyhámban. Hátha valaki rátalál és úgy fog neki örülni mint én HahoPihe túrógombóc receptjének.
Álljon most itt kezdetnek az ő receptje:

Hozzávalók: (4-6 személyre) 0,5 l tej, 110 gramm búzadara, 4 ek cukor, 0,5 kg túró, zsemlemorzsa

A tejet feltesszük forrni, majd szépen lassan hozzákeverjük a búzadarát és a cukrot. Forrásig kevergetjük, hogy ne legyen csomós. Ha kész, félretesszük kihűlni. Addig kevés olajon zsemlemorzsát pirítunk. Ha kihűlt a massza, kézzel hozzágyúrjuk a túrót, gombócokat formázunk, meghempergetjük a pirított zsemlemorzsában, és kész. Tálaláskor cukorral kikevert tejfölt locsolunk rá. Jó étvágyat hozzá!
Én áfonyalekvárral kínáltam          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése