Keresés ebben a blogban

vasárnap

Baconba tekert csirkemell sült gyümölccsel

Már megszokták,hogy ha nálunk jön össze a család ,akkor mindig valami újdonságot készítek nekik ,olyat amit nem minden nap eszünk.Anyu a hagyományos konyha híve (az ő korába lehet én is az leszek :) de most még kísérletezem. Mai újításom is tetszett mindenkinek :)  Elkészítése nagyon egyszerű.
Fogtam 4 kisebb csirke mellett és félbe vágtam. Sóztam,borsoztam és még egy kis szárnyas fűszerkeverékkel is megszórtam. Ezután betekertem bacon szalonnába. Serpenyőben olajat melegítettem és elősütöttem benne a melleket (a szalonna pirulásáig) A megsült darabokat tepsibe tettem. A megmaradt olajon megfuttattam egy csokor újhagymát ,majd rádobtam fél-fél kiló kimagozott és szeletelt nektarint és szilvát. Raktam hozzá kb 10-12 szem szegfűszeget és megszórtam rozmaringgal (őröltél ,mert imádom ezt a fűszert,de az ágacskákat nem szeretem az ételben) és nagy lángon össze sütöttem (1-2 perc) majd a hús mellé tettem a tepsibe.  Felöntöttem 2,5dl húslevessel (kocka vízben feloldva) s betoltam a sütőbe 20 percre. Valami isteni lett, s nagyon laktató! Tejszínes sült rizst tálaltam hozzá. Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése