Keresés ebben a blogban

vasárnap

Forralt boros adventolás

Tibim kapott ajándékba egy kanna száraz vörösbort. Azt tudni kell,hogy mi nem nagyon sőt nagyon ritkán fogyasztunk alkoholt,s ha mégis akkor ínyencek vagyunk. ami édes vagy különleges pl bodzabort jelent :). Főként főzésre használom a bort,amire a száraz tökéletes,na de 5 liter........egy üveggel megtartottam a többit apunak adtuk :) Na ez az üveg már jó pár hónapja figyel a hűtőben s most eszembe jutott,hogy forralt bort kéne gyártani. Amikor Sopronban jártunk már mindenhol osztogatták a forralt bort s mivel idénye van hát készítettem én is :)
Az egy üveg bort (750 ml) lábosba öntöttem kb 10 dkg cukrot adtam hozzá + 2 zacskó vaníliás cukrot. Került még bele 6-7 szem szegfűszeg + 1 rúd fahéj. Elkezdtem melegíteni s amikor habozni kezdett tettem bele 1 felkarikázott citromot + narancsot. Amikor a habja elfőtt elzártam alatta a gázt s pohárba töltöttem.
Egészségünkre ! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése