Keresés ebben a blogban

hétfő

Emeletes élvezet

A halászlefőző versenyre Marianna készítette ezt a sütit,illetve hasonlót,mert én ezen is módosítottam. Nagyon finom volt az övé is,de az alap tésztát én nem szeretem. Az eredeti recept megtalálható Andi konyhájában.
Az én változatom a következő: a süti 4 rétegből áll-> 1 tészta 2. túrós 3. vaníliás krém 4. tejszínhab
Az 1 réteg eredetileg egy darált kekszből összegyúrt alap. A fiúknak ez nem nagyon ízlik,ezért én a jól bevált gyümölcstorta tésztáját sütöttem meg. 4 tojás fehérjét kemény habbá vertem, a sárgájához hozzá adtam 8dkg cukrot és kikevertem,majd 8 dkg lisztet és 1ek olajat,1 citrom reszelt héját. A végén a habot is belekevertem.Csatos tepsibe öntöttem és 200 fokon tűpróbáig sütöttem. Amikor kihűlt jött a következő réteg.
2. rétegnek kemény habbá vertem 2dl tejszínt egy csomag habfixálóval. Egy másik tálban 25dkg túrót elkevertem 10dkg porcukorral,1 vaníliás cukorral majd belekevertem a felvert tejszínt.A tésztára öntöttem.
3.rétegnek kikevertem 2 csomag Aranka vaníliás pudingot fél liter tejjel. Robotgép nagy fokozatán keverve hamar kemény krém lesz belőle. Ezt a túróra tettem.
4. rétegnek felvertem 2dl Hulala tejszínt 2dkg porcukorral. Ez jött a vaníliás krémre.  A hulala azért fontos mert ezt használják a cukrászok is,ez a fajta tejszín nem esik össze.
A tejszín tetejét a recept szerint csokidarával kell megszórni,de nekem nem volt itthon csak mogyoró grillázs ezért az került rá.
Egy órára hűtőbe tettem, utána szeletelhető.
Nagyon finom,érdemes kipróbálni. Köszi Mariann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése