Keresés ebben a blogban

vasárnap

Parasztszelet Tibi szerint suttyó szelet :)

Már nem tudom honnan került hozzám ez a recept,de most megtaláltam s vendégeim nagy örömére el is készítettem.
Nálam most "ipari mennyiség" készült,de felezhetők az alapanyagok:)
12 szelet karajt sóztam,borsoztam és natúr szeletnek kisütöttem,majd egy jénaiba egymás mellé rendeztem őket.
A vissza maradt olajban kisütöttem 10dkg felkockázott bacont (de lehet sima szalonna is),majd rászórtam 80dkg felkarikázott hagymát és 2db felkockázott paradicsomot. Össze pároltam majd a hús tetejére öntöttem. Fóliával letakartam és fél órát 180 fokon sütöttem.Majd levettem a fóliát a sütőt grillre állítottam és a hagyma pirulásáig sütöttem.
Sajtos-tejfölös nokedlira tálaltam.
Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése