Keresés ebben a blogban

vasárnap

Zellerkrémleves karamellízalt zellerkockákkal

Vendégeskedés volt nálunk a hétvégén és ilyenkor szeretek valami különlegességet az asztalra tenni. Így esett a választás a hagyományos húsleves helyett a zellerkrémlevesre a választás.
Egy nagyobb fej zellert felkockáztam. Ezt tettem 2 db krumplival és 2db savanykás almával. Egy kicsi fej hagymát apróra vágtam és kevés olajon megdinszteltem,majd hozzá adtam a zellert, krumplit és az almát. Ráöntöttem egy pohár fehér bort (nálam most tokaji volt itthon)de el is hagyható,és felöntöttem annyi vízzel,hogy éppen ellepje,
Beledobtam még 2 zöldségleves kockát és puhára főztem. Amikor megpuhult össze turmixoltam és felengedtem tejszínnel, Kóstolás után még sóztam ,borsoztam és kész is,
A zeller kockákhoz néhány vékony szelet zellert felkockáztam,picit sóztam majd vajon megsütöttem. Amikor már kezdett színe lenni,minimális porcukrot szórtam rá és karamellizáltam.
Pirított zsemlekockával és zellerkockával tálaltam. Finom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése