Keresés ebben a blogban

csütörtök

gombakrémmel töltött palacsinta




A kép nem sikerült valami jól :( de a palacsinta nagyon finom lett :)
A doktornőnk úgy döntött,hogy a héten nem vagyok munkaképes :( Márkom rögtön meglátta  a jó oldalát
- Akkor a héten itthon leszel ?
- Igen .
- De jó ! akkor minden nap amikor haza jövök lesz friss  kaja !? :)
Végül is annyira nem vészes a helyzet :) úgy hogy   ma ez készült ebédre ,mert Tibi szerint perverzitás :) de azt álmodtam,hogy ezt főztem........hát amikor felébredtem főztem is :)

8db sós palacsintát sütöttem 20 dkg liszt, 3 dl tej, 2 dl bubis ásványvíz, 50 ml olaj  és 2 db tojás felhasználásával. Mindent betettem egy keverő tálba és habverővel összekevertem,majd hagytam állni  

Egy kis doboz (25 dkg) gombát felaprítottam. Kevés olajon megfonnyasztottam egy nagyobb fej vöröshagymát és egy maréknyi medvehagymát ,majd rátettem a gombát. Sóztam,borsoztam és készre pirítottam   

Közben egy másik lábosban besamell mártást készítettem.
10 dkg vajat felmelegítettem és megpirítottam benne   10 dkg lisztet, majd felengedtem 4 dl forró tejjel .
Felét hozzáadtam a gombához és össze turmixoltam, a másik feléhez adtam 2 tojás sárgáját és 2 dl főzőtejszínt  Mártás sűrűségűre kevertem.

A kisütött palacsintákat megtöltöttem a gombakrémmel és egy tálba rendeztem őket. 


úgy,hogy mindenhova jusson a mártásból. Ráöntöttem a mártást
majd 180 fokos sütőbe toltam. Addig sütöttem amíg a mártás szép piros lett, vagy amilyennek szeretnénk :)

még melegen ettük. Szerintem nagyon finom ,bár nem készültek róla valami jó képek. :(
Ez olyan csokito palacsinta :) csúnya de finom :)


                                                                
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése