Keresés ebben a blogban

szerda

sajtos-krumplis bundában sült karaj

 Mostanában nem nagyon volt időm a bloggal foglalkozni,ezt most pótolom :) ezért egy pár szerintem nagyon jó receptet gyorsan közzé teszek........többek között ezt a bundás húsit is amit a közös névnapozásra készítettem nem olyan régen. Apám nálunk ebédelt és nem igazán szereti vagy bírja megenni a sült húsokat,ezért készítettem ezt a húst. Olyan sikere volt,hogy ő aki csak csipegetni szokott és felét mindig a tányérjában hagyja,most mindent megevett. Évek óta először volt üres a tányérja :)
Na de nézzük a receptet ami szintén a gyors ,egyszerű,finom kategóriában meg állja a helyét.

1 kg csontozott karajt felszeleteltem.klopfoltam és sóztam. Hagytam állni. Addig 25 dkg füstölt gomolya sajtot (más kemény sajttal helyettesíthető) lereszeltem nagy lyukú reszelőn,majd a reszelő kisebbik felén hozzá reszeltem kb 60 dkg krumplit. Hozzáadtam 2 tojást, ,2 evőkanál (kb 10 dkg ) lisztet, sóztam és jól összekevertem.
Egy serpenyőben kevés ! olajat melegítettem,hogy ne lepje el a húst, majd a hús egyik felét bekentem a masszával . A bekent felével lefelé tettem a serpenyőbe,majd gyorsan és egyenletesen bekentem a másik felét is. Közepes lángon mindkét oldalát pirosra sütöttem.
Paradicsomos rizzsel tálaltam.
                                                           Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése