Keresés ebben a blogban

vasárnap

talált Hamis krémes

Talált hamis krémes,mert a receptet a munkahelyemen találtam :) alvásidőben éppen a délutáni bevásárló listát írtam össze s azon gondolkodtam,hogy mit süssek a fiúknak a hétvégén ,amikor megláttam egy papírt a polcon,ez a recept volt rajta. Gazdája nem volt, ezért úgy gondoltam,hogy ez valami égi jel :) hát megsütöm a hétvégén :)
Az olcsó receptek oldaláról lett letöltve,de én ott nem találtam :( vagy béna vagyok ,vagy nem fektettem bele elég energiát :) ezért nem tudom ide linkelni és megnevezni sem,hogy ki az eredetileg netre feltöltő.
Viszont érdemes elkészíteni mert finom,gyors,egyszerű és tényleg nem kerül sokba.

Hozzávalók a tésztához : 40 dkg liszt
                                      15 dkg porcukor
                                      10 dkg margarin
                                       1 tojás
                                     fél csomag sütőpor, 1 csomag vaníliás cukor
                                      1 citrom reszelt héja
                                      1 csipet só
A hozzávalókat összegyúrtam. Két egyforma gombócot készítettem belőle és fél órára hűtőbe tettem.

Töltelékhez valók: fél liter tej
                            2 csomag vaníliás pudingpor
                            20 dkg cukor
                            500 g tejföl (én a 450 g-os nagy dobozos tejfölt használtam)
                            1 citrom leve
A tejet a pudinggal és a cukorral sűrűre főztem és hagytam kihűlni. Amikor kihűlt hozzá kevertem ( robotgéppel) a tejfölt és a citromlevet és még hozzá adtam egy vaníliás cukrot is .

Az egyik gombóc tésztát kinyújtottam és sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem. Ráöntöttem a tölteléket,majd rátettem a másik kinyújtott lapot is. Villával megszurkáltam és 180 fokos sütőben tőpróbáig sütöttem ( villanytűzhelyben 20 perc)
Amikor kihűt porcukorral megszórtam, szeleteltem, tányérra tettem és néztem,hogy párolog :)...gyorsan elfogy mert nagyon finom :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése