Keresés ebben a blogban

vasárnap

gyereknapi Túrós palacsinta a sütőből






Ezt a palacsintát régen sokszor készítettem,de már évek óta elfelejtkeztem róla. Annak idején mazsolával készítettem,de Márkom mostanában nem barátja a mazsolának ezért az most ki maradt belőle.
Elkészítése nem bonyolult :) 
Azzal kezdtem,hogy hagyományos módon sütöttem palacsintát. Közben kikevertem a tölteléket.
Fél kiló túrót elkevertem 1 tojással ,2 csomag vaníliás cukorral,és gondolomra tettem hozzá tejfölt,  porcukrot, s mivel nem volt itthon citrom, 1-2 csepp citrom aromát. 
Ezzel töltöttem meg a palacsintákat és egy tálba rendeztem,majd tejföllel meglocsoltam

és betettem a sütőbe. Addig sütöttem amíg a tejföl rásült
porcukorral megszórva tálaltam....aztán eszembe jutott,hogy van még eper a hűtőben.....hát az is került melle
                                                                 Jó étvágyat hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése