Keresés ebben a blogban

szombat

joghurtos őszibarack krémleves tejszinhabbal

Ebben a melegben nem igazán kívánja az ember a levest,főleg a meleg levest. Ma anyuék nálam ettek és hát ők levesesek,ezért gondoltam,hogy hideg levest kapnak. A hagyományos gyümölcsleveseket és nem szeretem s a neten sem találtam olyan levest ami tetszett volna. Hát improvizáltam :) és ez lett belőle.Tegnap este elkészítettem és ma jól lehűlve,hidegen tálaltam.  Azt mondták finom :).......s tán nem hazudtak mert mind megették :)
Elkészítése: 1,5 liter vizet feltettem forrni. Tettem bele 6 ek barna cukrot (mert anyám cukros,de rendes cukorral is jó :) 2 kk őrölt fahéjt, 2 kk őrölt szegfűszeget és hagytam forrni.
1,5 kg őszit megpucoltam és össze turmixoltam. A gázról lehúztam a forró szirupot és hozzá kevertem az őszi-pépet. Majd visszatettem,hogy átforraljam. Közben egy nagy doboz natúr joghurtnak a felében elkevertem egy csomag vaníliás pudingot és óvatosan a leveshez adtam. Töltöttem még hozzá kb 1 dl édes fehérbort és elzártam alatta a gázt. Hagytam kihűlni,majd hűtőbe tettem. Tejszínhabbal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése