Keresés ebben a blogban

szombat

Pesztós balzsamos karaj


Ma nálam ebédeltek anyuék,nekik készült ez a pácolt karaj. Nagy meleg lévén nem akartam órákat tölteni a konyhában és nehéz kaját sem akartam,ezért készült ez ma ebédre. Tegnap este bepácoltam,hűtőbe  tettem s ma csak gyorsan megsütöttem. Roston kellett volna,de nekem nincs :( ezért serpenyőben készült.
A karaj szeleteket kiklopfoltam és vastagon bekentem a következő páccal. A mennyiség 12 szelet karajra elegendő.
Hozzávalók: 6 ek balzsamecet
                     6 ek olívaolaj
                     6 ek pesztószósz (én most zöldet vettem de használható a piros is,az más ízt ad)
                      1 kk örölt bors
                      1 ek fokhagymakrém
                      1 kk oregánó
Ezeket jól elkevertem és a hús szeletekre kentem. Ma a sütésnél már nem használtam olajat.
Tejfölös szélesmetélttel és paradicsomsalátával tálaltam. Mind megették :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése