Keresés ebben a blogban

péntek

Mézes-chilis csirkecsíkok fonyódi nosztalgia jegyében

Nyaralásunk alatt egyik este Márk méze-chilis csirkét evett. Annyira izlett neki,hogy másnap megint oda akart menni. Tibi mondta neki,hogy nem olyan különlege kaja ez, anya is eltudja készíteni.
Megigértette velem,hogy ha haza jövünk akkor csinálok neki. Hát most behajtotta rajtam.
Inprovizáltam és bár Márk szerint nem olyan mint az étteremben volt ,jó.....annyira,hogy az egészet megette (nekünk nem maradt :) s közölte,hogy ez olyan jó,hogy csinálhatok még egy adagot :)

De hogy is készült ? :)
Egy csirke mellet felcsíkoztam és bepácoltam a következő pácba: 4 ek méz
                                                                                                         3 ek balzsamecet (ami véletlenül került bele,mert mellé nyúltam :(  s a szójaszósz helyett belelöttyintettem )
                                                                                                           1 ek szójaszósz
                                                                                                          1/2 csomag csirke füszerkeverék
                                                                                                            1 ek örölt chili
                                                                                                            1 ek olívaolaj
Beleforgattam a húst és 1-2 órára hűtőbe tettem, majd tepsibe öntöttem és pirulásig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése