Keresés ebben a blogban

csütörtök

Aszalt szílvával töltött gombóc

A napokban olvastam,hogy az aszalt gyümölcs áztatásával olyan lesz a gyümölcs mintha friss lenne.
Mivel most nincs friss szilva gondoltam kipróbálom az aszalt szilva áztatását. Azt kell mondanom,hogy nálam nem érte el a friss hatást,talán az áztatással volt a baj,a gombóc viszont finom lett.
A szilvát nem előző nap áztattam vízbe,hanem a készítés előtt egy pár órával rumba.
A gombóc készítése: hagyományos gombóc tésztát készítettem (krumpli,tojás,só,liszt) és ebbe töltöttem bele a beáztatott szilvát,amit előtte még fahéjas cukorban is meghempergettem.
Kifőztem,pirított zsemle morzsában megforgattam és porcukrozva tálaltam.
Tibi tovább fokozva az élvezetet még nyakon öntötte gyümölcs joghurttal.
                                                                    Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése