Keresés ebben a blogban

vasárnap

Medvehagymás tojásos nokedli

Maradt még a múltkori piacizásomkor szerzett medvehagymából és gondoltam valamit kezdeni kellene vele mielőtt tönkre megy. Nem vagyok nagy medvehagyma szakértő,most fedeztem csak fel magamnak :) ezért nem tudom,hogy kell tárolni.(nekem a hűtőben volt) Tulajdonságainak viszont utána olvastam s kiderült,hogy egy gyógynövénnyel van dolgom.
Mivel már nem sok volt úgy döntöttem,hogy beleteszem a tojásos nokedlibe. Hagyományos nokedlit készítettem,kifőztem. A tojásokat (nálam 6db volt ) felvertem és belekevertem egy maroknyi ,apróra vágott medvehagymát. Így sütöttem meg a tojást,majd belekevertem a nokedlit. Salátával tálaltam,Márk persze még rántott húst is evett hozzá :)
                                                                   Jó étvágyat !

1 megjegyzés:

  1. Medvehagymás nokedlit készítettem tegnap, de a galuskába is kevertem egy nagy csomóval- nagyon finom lett!!!

    VálaszTörlés