Keresés ebben a blogban

szerda

villámgyors vacsi,azaz Tonhalas spagetti szilvaparadicsommal

Márkomnak mostanában óriási étvágya van,s bármit készítek szinte 3 óránként jön,hogy éhes. Ilyenkor "10 perc" alatt kell kaját varázsolni elé ,különben éhen hal :) Na ez a vacsi 10 perces. Az imént tálaltam neki.
Kifőzöm a spagettit. Míg főt,addig megpucoltam egy nagyobb fej lila hagymát (vörös is jó) és felbontottam 2 doboz olívaolajas tonhal konzervet. A kifőtt tésztát leszűrtem,félretettem,s a lábosba belecsorgattam a halról az olajat . Ebben megdinszteltem a csíkokra vágott hagymát,majd bele kanalaztam a tonhalat és így is pirítottam egy kicsit. Végül beleforgattam a tésztát. Félbe vágott szilvaparadicsommal   tálaltam.
                                                           Jó étvágyat ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése