Keresés ebben a blogban

szombat

Két sajtos színes tészta,most grillezett csirkemellel

Betegségem miatt mostanában nem nagyon jártam a konyhában,de a mai nap bepótoltam egy kis könnyű tavaszi ebéddel.
Kifőztem egy fél csomag (25dkg) zöldséges tésztát. Amíg főtt egy másik lábosban 2 dl tejszínben felfőztem 15dkg márványsajtot. Sóztam ,borsoztam és a kifőtt tésztát belekevertem.
 Eredetileg erre már csak reszelt trappista jönne és fejes salátával kéne tálalni,de ilyen kajánál a fiúk mindig felteszik a kérdést:-" Jó,jó,de hol van belőle a hús?" Na ezt elkerülendő, fogtam egy csirkemellet , fel csíkoztam. ,fűszersóval beszórtam és grill tepsiben megsütöttem.
Tálalásnál a tésztát megszórtam reszelt trappistával és ráhalmoztam a húst. Finom és hamar kész van.
Jó étvágyat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése