Keresés ebben a blogban

csütörtök

Medvehagymás Lala kifli Limarától

Még tavaly fedeztem fel több medvehagymás receptet de akkor már nem kaptam sehol, Most szerdán a Haraszti piacon jártam és felfedeztem egy nénit aki medvehagymát árult. Hát gyorsan vettem egy csomaggal. Azóta ott lapul a hűtőben ,de ma nem bírtam magammal s neki álltam megsütni. Viszonylag hamar készen van 5 óra volt amikor bedagasztottam és már sül az utolsó adag 8 óra. Ja és az első tepsivel már teljesen elfogyott a másodikból is alig van :) )
A receptet Limarától vettem http://limarapeksege.blogspot.com/2009/02/lala-kifli.html
A módosítás nálam annyi volt,hogy nem volt itthon sem natúr joghurt sem tejföl, helyettük egy kis doboz kefirt tettem a tésztába. A krémbe pedig tettem egy marék apróra vágott medvehagymát.
Isteni finom:) s nagyon eteti magát.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése