Keresés ebben a blogban

szombat

Variációk leveles tésztára

Rájöttem,hogy ha gyorsan és valami finom,laktató vacsorát akarok a fiúk elé tenni,akkor a leveles tészta a megoldás,mert Márk mióta a kamasz korba ért folyton éhes :) Mostanában mindig van a fagyasztóban 1-2 csomag leveles tészta.
Most pizzás csiga és göngyölt virsli készült belőle,röpke fél óra alatt.
A tészta kinyújtottam és felcsíkoztam. Hangulatom szerint egyiket mustárral,másikat ketchuppal megkentem. A virslit betekertem egy csík bacon szalonnával ,majd a tésztával, Amikor elfogyott a bacon akkor egy kis sajtot tettem a virslibe. Mindent bele raktam amit a hűtőben találtam. Tepsibe tettem tojással megkentem és egy kis szezámmaggal is megszórtam.
A csigánál is kinyújtottam a tésztát és megkentem pizzás melegszendvics krémmel.(most éppen az volt itthon) Feltekertem és felkarikáztam. Tepsibe tettem,tojással megkentem ,sajttal megszórtam és be a sütőbe.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése