Keresés ebben a blogban

csütörtök

csodapalacsinta Márk névnapjára





 Ezt a receptet Tibi találta itt a neten. Márk palacsintát akart enni, hát kapott :)
A recepten csak annyit változtattam,hogy rum helyett amarettot használtam.
A piskótánál több kávét használtam (instant ) és nem áztattam hanem jól belocsoltam.
ime a recept
Követem · április 10. 

Csodapalacsinta 20db vékony palacsinta,1 cs vaniliás pudingpor,1 cs csoki pudingpor,1 cs puncs pudingpor,1 üveg magozott
meggybefőtt,1 cs babapiskóta,1 főzet kávé,1 db rumaroma,7 evk kristálycukor,fahéj,1 l tej,instant kakaópor. 26 cm-es kapcsos tortaformát folpackkal kibélelünk.Kávét


rumaromával összekeverjük.Babapiskótákat megmártogatjuk a rumaromás kávéban.A forma alját kirakjuk babapiskótával,hogy ne legyen hézag közötte.A vanilia pudingot megfőzzük 3 evk cukorral,fél liter tejben és a babapiskótára tesszük.Palacsintákat megtöltjük kakaóporral,összetekerjük,majd csigaformába fölhajtjuk,puding tetejére tesszük,kívülről haladunk befelé.Csoki pudingot megfőzzük 3 evk cukorral ,fél liter tejben-palacsinta tetejére tesszük.Meggyet lecsöpögtettjük csoki pudingra tesszük,megszórjuk fahéjjal.Meggylevet,felfőzzük 1 evk cukorral a puncs pudinggal,meggy tetejére öntjük.Hűtőben hűtsük.
 — itt: Mátraderecske, Heves




 ...és van aki tejszínhabot is tett a tetejére
                                             Nagyon finom !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése