Keresés ebben a blogban

vasárnap

Barackos túrótorta a szülinapomra

Vendégek jöttek a szülinapomra s mivel Tibi azt mondta,hogy ő nem tud sütni :) hát sütöttem magamnak tortát :) Ebben a melegben,könnyű,nem édes krémes, túró tortát készítettem ,ami egyszerű és pillanatok alatt kész.
Indításnak csináltam egy 3 tojásos piskótát.
3 tojás sárgáját kikevertem 3 evőkanál cukorral,hozzá raktam 3 ek lisztet, fél csomag sütőport,majd a felvert tojás fehérjét,Torta formába öntöttem. Előmelegített sütőben megsütöttem.
A kihűlt pikótára ráterítettem a túrókrémet-> fél kg túrót kikevertem ,2dl tejszínnel, 5-7 ek cukorral (ki mennyire édesen szereti) 1 citrom leve és reszelt héja, és egy csomag zselé fixel.
A túró tetejére őszi befőttet tettem,majd leöntöttem zselatinnal.
Jaaa és meggyből raktam ki a számot.:) Vendégek érkeztéig hűtőbe tettem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése