Keresés ebben a blogban

vasárnap

Sok-magvas rozskenyér búzacsírával gépben,elronthatatlan

Azt írják a könyvek,hogy kell a sikerélmeny a kísérletezésben, különben el megy a kedvünk.
Hát én úgy éreztem,hogy nem volt az a tökéletes kenyér az első amit vártam http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/07/krumplis-kenyer-vegre-gepben.html. Persze lesz majd tökéletes is :) addig is készítettem egy el nem rontható kenyeret .Bármelyik nagy áruházba bevetjük magunkat a lisztes polc előtt csodát látunk. Minek is kínlódok én a kísérletezéssel,arányok mérésével amikor a polcról készen leveszem a gépi sütéshez való kész lisztet. Hát választani sem tudtam :) Végül is 2 fajta rozsliszt jött velem. Egy sok magvas és egy sima,amit még én turbózhatok valamivel :)
A kenyérke a zacskón leírtak alapján készült,mert hát a gyengébbek és a sikerre vágyó nagyon kezdők (mint én is) kedvéért olyan is van rajta.
Tényleg elronthatatlan és nagyon finom :)))
Kísérletem második példánya :sok magvas rozsos kenyér búzacsírával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése