Keresés ebben a blogban

vasárnap

Turbó kifli Limara után szabadon

Holnap vendégek jönnek hozzánk s mivel reggel érkeznek, gondoltam készítek valami reggelre valót :)
Ezt a kiflit Limara oldalán találtam http://limarapeksege.blogspot.hu/2012/07/turbo-kifli-sos-valtozatban.html
de én egy kicsit módosítottam.  A kenyérsütőgépben dagasztottam és kelesztettem. A langyos folyadékot (víz+tej) bele öntöttem az üstbe ,beletettem a cukrot és egy csomag szárított élesztőt szórtam rá (7g) majd jött a liszt,só,olaj. Elindítottam a dagasztást. Másfél óra múlva gyönyörűen megkelt tésztát vettem ki :)
Én is 4 felé vágtam,nyújtottam,kentem. De mivel én nagyobb kifliket akartam,így csak 8 felé vágtam a lapokat. Nekem 32 helyett csak 16 kiflim lett. Újabb fél óra kelesztés után,sütöttem. Nagyon finom lett :))
Remélem holnap reggel is ilyen lesz :) Köszi Limara!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése