Keresés ebben a blogban

vasárnap

Puding torta meggyel, hirtelen ötlettől

Márk már a múlthéten kért pudingot,de nem értem rá készíteni. Gondolta ha már úgyis bevetettem magam a konyhába,csinálok pudingot míg sül az ebéd http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/07/bolognai-szoszos-palacsinta.html?spref=fb
1 liter tejből készítettem 2 zacskó csoki pudinggal,és úgy terveztem,hogy piskótát teszek alá. Főzés közben jutott eszembe,hogy nincs annyi kis tálam amibe 1 liter puding elfér. Gyorsan előkaptam a nagyobbik torta formám és az aljára leraktam egy sor piskótát. A közben megfőtt puding felét rászedtem,majd megszórtam rumos meggy befőttel (Köszönet érte Izának:)) Bármilyen gyümölcs mehet rá,nekem most ez volt itthon. Következett még egy réteg piskóta,majd puding és a tetejére meggy.
A formában hagytam kihűlni. Illetve hagytam volna,ha Márk nem veti rá magát:)
Tejszínhabbal lehet tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése