Keresés ebben a blogban

kedd

Kakaós, fahéjas kiflicskék reggelire

A tegnapi kifliken felbuzdulva,ma ismét kifliket gyártottam :) Márk szerint nagyon finom a turbó kifli,de reggel nem volt kedvem annyit pepecselni. Korán reggel kivittem Mayát,majd a szokásos reggeli séta közben eszembe jutott,hogy a turbó kifli tésztájába kakaót és fahájat töltök. Séta után rögtön meg is töltöttem az alapanyagokkal a kenyérsütőgépet. http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/07/turbo-kifli-limara-utan-szabadon.html majd vissza feküdtem aludni. Amikor sípolt a gép,hogy kész ,felkeltem és kinyújtottam a tésztát. Most egyik adagot fahéjjal, a másikat kakaóval töltöttem és egy kört 16 felé vágtam,hogy kis kroaszán szerű kifliket kapjak.Most nem hagytam még fél órát kelni. Az első adagot hideg sütőbe toltam és fél órára állítottam az órát, a hőfokot 200ra. Míg sült ,elkészítettem a kakaóst. Bő fél óra alatt meleg kifliket kaptak a fiúk reggelire. Nagyon ízlett nekik :) bár mondtam,hogy nem megszokni.......de ők megtudnák .)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése