Keresés ebben a blogban

vasárnap

Bolognai szószos palacsinta

Nem sok kedvem volt ma főzni,de mivel Márk étvágyát a meleg sem vette el :) kivonultam a ventilátorral a konyhába és gyorsan össze ütöttem az ebédet. Bő fél óra alatt megvolt.
15dkg lisztből,2 tojásból,1dl tejből és egy csipet sóból sűrű palacsinta tésztát kevertem,majd lazítottam 3dl bubis vízzel.
Serpenyőben olíva olajat melegítettem és rádobtam fél kg pulyka darált húst. Sóval ,borssal megszórtam és zsírjára sütöttem. Közben a palacsintát is elkezdtem sütni,ebből az adagból 8db lett.
A zsírjára sült húsra rá szórtam 2 zacskó bolognai port és ráöntöttem 6dl vizet. Addig hagytam főni,míg az utolsó palacsinta ki nem sült.
A kész palacsintákat megtöltöttem a hússal,és kis táskákat hajtogattam belőle. Kivajazott jénaiba tettem.
A megmaradt húst még a tetejére kanalaztam. Mindegyik palacsinta tetejére raktam még egy nagy kanál tejfölt és az egyészet megszórtam reszelt sajttal.
180 fokos sütőbe dugtam,és a sajt pirulásáig sütöttem.
Márk szerint hasonló a lasagnahoz, csak finomabb a tésztája. Lazi helyett nálunk ezentúl ez készül :)
                                                                 Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése