Keresés ebben a blogban

vasárnap

egy kis inyencség azaz baconbe tekert csirkemell sajtmártással

 Ma megint nem volt kedven sok időt tölteni a konyhában,ezért a főzés gyorsan valami  finomat oldalát választottam. Leltár a hűtőben......majd gyors felhasználás a meglévőknek :)
A fagyasztóban volt még 2 csirkemell,amit fogtam és kb két ujjnyi vastag csikokra vágtam. Sóztam,borsoztam ,megkentem mustárral és egy tálba tettem, vékonyan meglocsoltam olivaolajjal. Erre pakoltam a következő sort,addig amíg el nem fogytak a csíkok. A tálat egy jó fél órára hűtőbe tettem,majd kivettem és egyenként betekertem őket bacon szalonnába
 és szorosan egymás mellé fektettem őket. Volt amelyikre nem jutott bacon,azt csak mustárosan a tál közepébe tettem. Lefóliáztam és 180 fokos sütpbe toltam. Fél óra múlva levettem a fóliát és pirosra sütöttem
 Sajtszósszal és tejszínes sültrizzsel tálaltam. A család szerint nagyon finom :)
                                                  Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése