Keresés ebben a blogban

csütörtök

mustáros-fokhagymás mártásban sült csirke, egyben sült krumplival

 A husi receptjét itt találtam a Nosalty oldalán.
 http://www.nosalty.hu/recept/mustaros-fokhagymas-martasban-sult-csirkecombok
 valamelyik nap és nagyon megtetszett.,gondoltam ha már úgyis van csirkecomb a hűtőben ,meglepem vele a fiúkat ebédre:) Sikerült :)
Én annyit változtattam rajta,hogy a fokhagyma helyett -tubusos fokhagymakrémet
                                                         az ételízesitő helyett- sárga ízvarázst és
                                                         a 2 kicsi tejfől helyett 1 nagyott használtam.
Ami lehet,hogy sok volt,vagy a csirke kevés,mert nálam csak 6 volt, de szósz az lett bőven. Szerintem a fél dl olaj is sok,mert úszott a tetején :( én leszedtem róla .és rácsorgattam a sült krumplira. Egyébként nagyon finom.
A krumpli a hússal egyszerre sült egy másik tepsiben,így kb egyszerre készült el.
A krumplit már több változatban több helyen is láttam. Ezt is le egyszerűsítettem és egy kicsit modósítottam,hogy jó legyen a húshoz.
A krumplit meghámoztam és vékonyan bevagdostam. Alufóliával bélelt tepsibe tettem, sóztam ,csurgattam rá egy kis olívaolajat és megszórtam pirospaprikával. Puhára sütöttem. Menetközben a húsról leszedett olajat is rácsorgattam,mert kevésnek bizonyult amit rátettem. Tálalásnál meglocsoltam a hús szószával, úgy hogy a vágásokba beleüljön a szósz.

                                                                Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése