Keresés ebben a blogban

vasárnap

Márványos kuglóf rizslisztből


Tibim tegnap megint jött a szokásos :) Nem sütsz valamit ? kérdésével :) Elég késő volt már,hogy nagy sütögetésbe kezdjek,ezért ez a gyors kuglof készült. 
Villám gyorsan készen van és villámgyorsan el is fogy :)

Hozzávalók: 25 dkg kristálycukor
                     25 dkg rizsliszt
                     4 db tojás
                     150 ml olaj
                      150 ml víz
                     1 csomag sütőpor
                      2 csomag vaníliás cukor
                      2 ek kakaópor

A tojásokat szétválasztottam és a fehérjét kemény habbá vertem és félre tettem. A tojás sárgáját habosra kevertem a kétféle cukorral,majd hozzá adtam a a vizet és az olajat (előtte a mikróban egy kicsit meglangyosítottam ). A végén került bele a sütőporos rizsliszt.
A felét beletöltöttem a kuglóf formába, a maradékba belekevertem a kakaót majd a tetejére csurgattam.
200 fokos sütőben 20 perc alatt készre sütöttem. (tűpróba)
A formában hagytam volna kihűlni ha a fiúk hagyták volna :) 
szeletelve is melegen lett nálunk..........sőt kihűlni se nagyon volt ideje :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése