Keresés ebben a blogban

hétfő

Céklakrémleves vörösborral és aszaltszilvával

Ami az ételeket illeti, nem vagyunk egy hagyomány követő típus, ezért nálunk karácsonykor nincs halászlé + hal. Minden évben valami újat próbálok kitalálni. Ilyen keresgélésem közben akadtam a borsa.hu oldalra ahol szintén nem hagyományos ünnepi leveseket ajánltak. Tibim kétkedve fogadta,s nem volt biztos benne,hogy pont most kell ezt kipróbálnom de én tántoríthatatlan voltam :) legfeljebb ez is olyan röhögős karácsony este lesz mint évekkel ezelőtt ,amikor a gyerekek csokoládé levest rendeltek . Azt nem lehetett mondani.hogy hűűűű de finomat ettünk......de jóóóól szórakoztunk :)
Végül is  a hozzávalókat külön külön szeretjük,........egyben sem lehet baj :)
A leves elkészült a finom lett.........olyannyira,hogy az én válogatós apámnak még csomagolni is kellett :)
a receptet több más levessel együtt, itt találod http://borsa.hu/karacsonyi-menu-levesek-20091218
én annyit változtattam rajta,hogy mivel sehol nem kaptam csillag ánizst ,viszont őrölt ánizst igen,így az került bele helyette. S nem balzsamecettel locsoltam meg hanem apróra vágott aszalt szilvát szórtam bele tálaláskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése