Keresés ebben a blogban

vasárnap

Lecsóban sült csirkecomb

 Ezt a receptet még régebben láttam egy újságban.....most eszembe jutott,de nem találtam a neten :(
Ezért szabadjára engedtem a fantáziám és ez lett belőle :)
Amit használtam : 13 db csirke felső comb
                             2 üveg lecsó
                             2 hagyma
                             1 kisebb cukkini
                              fokhagymakrém, só, bors
Ahogy elkészítettem : a csirkecombokat megszabadítottam a bőrétől és egy tepsibe fektettem őket. Sóztam, borsoztam. A cukkinit felkockáztam és a húsra szórtam. A lecsókat egy nagy tálba öntöttem,bele vágtam a hagymákat és nyomtam bele fokhagymakrémet. Jól össze kevertem és a húsra öntöttem.
Forró sütőbe toltam és a hús pirulásáig sütöttem.
Én meg a Márk sült krumplival ette
a család másik fele rizses, ezért ők rizzsel ették :) Finom és gyorsan kész van :)
                                                         Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése