Keresés ebben a blogban

vasárnap

Citromos karika

Elkezdődött nálam is a karácsonyi sütögetés. Ez a recept egy nem régiben elhunyt kolléganőmtől van s a forma is amivel készítettem. A sütés alatt végig ő járt az eszembe s arra gondoltam,hogy nem rég még azt beszéltük,hogy mit főzünk karácsonykor .......s mentem neki gesztenyét venni.:)...........mert bármennyire beteg volt sütni imádott............Nem szomorított el ez az emlékezés mert arra gondoltam,hogy aki úgy megy el,hogy jó nyomokat hagy maga után az nem megy el....mindig velünk marad..........:)
Az ő emlékére álljon itt ez a recept......ami roppant egyszerű,gyors,finom és olcsó is.
Hozzávalók : 21 dkg liszt
                       7 dkg porcukor
                     14 dkg rama
                       1 citrom leve és reszelt héja
Én rögtön dupla adagot gyúrtam be ,és a citrom levét fokozatosan adtam hozzá. Vékonyra nyújtottam ,kiszaggattam és sütöttem is. Amikor kihűlt lekvárral össze ragasztottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése