Keresés ebben a blogban

hétfő

Csirkemáj hagymaágyon

Ez egy egyszerű,gyors és olcsó vacsi ,ami a család kedvence.
Én így készítem: most 80 dkg csirkemájat pucoltam meg.
                        4-5 fej hagymát vékonyan felszeleteltem és megpároltam egy kevés olajon. Nem pirítottam !                         csak pároltam.A hagymát megsóztam és , amikor üvegesre párolódott rátettem a májat.
                        Borsoztam,megszórtam egy kis majoránnával meg maggi húsvarázzsal és fedő alatt hagytam                           főni . Amikor a máj megpuhult (hamar puhul) levettem a fedőt ,tettem rá egy kis                                             bazsalikomos paradicsomot (most az volt bontva,egyébként kecsapót szoktam ) és zsírjára                           sütöttem.
Nálam a Márk sült krumplival szereti,de rizzsel vagy önmagában friss kenyérrel is nagyon finom !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése