Keresés ebben a blogban

vasárnap

Néger kocka

 Gyerekkorom egyik kedvence volt a négerkocka,amit már nagyon régen ettem. Ma megleptem vele magam.....na meg a családot

Hozzávalók : 6 tojás
                     25 dkg cukor
                    2 ek kakaópor
                     25 dkg liszt ( gluténmentesen 13 dkg rizsliszt és 12 dkg étkezési keményítő)
                     8 dkg margarin
                     1,5 dl tej
                    1 csomag sütőpor
                     lekvár

A tojásokat szétválasztottam és a fehérjét félretettem. A sárgáját kikevertem 20 dkg cukorral ,majd hozzá adtam a vajat és habosra kevertem. A lisztet összekevertem a sütőporral meg a kakaóval,majd fokozatosan hozzá kevertem a kihabosított sárgájához. A végén belekevertem a tejet is.
Sütőpapírral bélelt tepsibe kentem, s tűpróbáig sütöttem.
A kisült tészta tetejét megkentem lekvárral. Én most rumos meggylekvárt használtam.
A fehérjét egy csipetnyi sóval ,gőzfelet kezdtem habbá verni,majd hozzá adtam a maradék 5 dkg cukrot.
Rákentem a lekvár tetejére és visszatoltam a sütőbe  a hab pirulásáig. A tetejét még megszórtam egy kis csokidarával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése