Keresés ebben a blogban

kedd

Sütőtökös lapcsánka

Már vagy egy hete figyel a konyhában egy méretes sütőtök. Gondoltam valamit kellene vele kezdeni,de simán megsütni nem volt kedvem, de ma este viszont volt kedvem kísérletezni. Úgy gondoltam,hogy a lapcsánkába vagy tócsni ki,hogy nevezi,annyi mindent lehet bele tenni ,miért ne lehetne sütőtököt.
S mivel ma ilyen kedvem volt hát sütőtökös lapcsánka lett a vacsora.
Így készült.-> fele-fele arányban reszeltem le krumplit és sütőtököt. Adtam hozzá 2 tojást, sót,borsot,őrölt gyömbért,egy kevés lisztet meg egy pici tejet.
Forró olajban kisütöttem. Papírtörlőre szedve leitattam róla a felesleges olajat.
Első körben csak simán ettük,majd előkerült egy kis tejföl a hűtőből. .......így folytattuk :)
Tejföllel meglocsolva isteni.......próbáld ki ! Jó étvágyat hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése