Keresés ebben a blogban

hétfő

Narancsos sütőtökleves


 Még mindig volt félkilónyi sütőtököm a hűtőben ami felhasználásra várt. Ez most levesként végezte,s a fiúk nagy örömére ezzel el is fogyott a tök. :)
Hozzávaló: kb fél kiló sütőtök (pucolva)
                  2 közepes narancs
                  1 kis fej vöröshagyma
                  1 gerezd fokhagyma
                  2 dl főzőtejszín
                  só,bors,őrölt  chili paprika
A tököt felkockáztam és egy lábosba tettem, A vörös hagymát megpucoltam és 4 felé vágtam így tettem a tökhöz,majd a pucolt fokhagyma is a lábosba került.Felöntöttem annyi vízzel ami ellepte ,majd hozzá adtam a narancs kifacsart levét. Sóztam,borsoztam. Addig főztem amíg meg nem puhult,majd le turmixoltam és felöntöttem a tejszínnel. Egy kevés chilivel megszórtam,csak hogy éppen pikáns legyen és össze melegítettem.
Nem forraltam !
Én füstölt sajttal ettem, Tibi pirított hagymával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése