Keresés ebben a blogban

kedd

Sütőtökös sült bab saláta, vagy sült bab saláta sütőtökkel........ahogy tetszik :)

Ma kísérletező kedvemnek egy jó nagy sütőtök lett az áldozata,amiből készült a sütőtökös lapcsánka is.
Gondoltam lesz belőle még egy kis saláta is,de nem volt itthon lencse,ezért a sütőtökös lencsesaláta kilőve
találtam viszont olasz sült bab konzervet ,így vele társult ma a tök :)
Így történt-> A sütőtököt felkockáztam és egy kevés olajon elkezdtem párolni. Megszórtam sóval,fehér borssal,meg egy kis gyömbérrel. Még puhult felkockáztam egy közepes fej vöröshagymát és azt is a tökre tettem. Egy darabig még együtt pároltam őket ,majd nagy lángon megpirítottam. Ekkor nyakon öntöttem a sült bab konzervvel. Mivel a bab paradicsomos lében volt azt is ráöntöttem. Addig rotyogtattam míg besűrűsödött...és kész is.
Ez is finom lett !! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése