Keresés ebben a blogban

hétfő

Baconos-medvehagymás csirkealagút


Ez az egyszerű és irtó finom ,gyorsan elkészíthető húsi volt a tegnapi ebéd. Melegen és hidegen egyaránt jó !
Hozzávalók :kb 80 dkg csirkemell
                   2 csomag kb 40 dkg szeletelt bacon szalonna
                   20 dkg sajt ,én most füstölt sajtot használtam
                   2 tojás
                   1 csokor medvehagyma vagy petrezselyem ha nem szereted a medvehagymát
                   5 ek tejföl
                  3 ek liszt
                  2 kk só
A csirkemellet felkockáztam. A bacon szalonnával kibéleltem egy őzgerincformát. A többi hozzávalót összekevertem,majd bele öntöttem a húst is. Jól elkevertem és a baconra öntöttem. A lelógó részeket visszahajtottam,és még tettem rá 1-2 szelet bacont,hogy teljesen beborítsam. Az őzgerincformát egy alufóliával bélelt tepsibe tettem és mellé raktam egy pár krumplit. 40 percre betoltam a 200 fokra előmelegített sütőbe. 40 perc után a húst kiborítottam a formából a tepsibe és a krumplival együtt vissza toltam a sütőbe a bacon pirulásáig.


Felszeletelve tálaltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése