Keresés ebben a blogban

vasárnap

Mézes-mustáros csirke a sütőből

Mézes-mustáros csirkét akartam készíteni.....azt a szószos fajtát,de ahhoz csirkemell kell nekem meg combom volt itthon,ezért átvariáltam. Ez lett belőle.
Egy tálban összekevertem : 8 ek méz
                                         2 ek mustár (most volt itthon mézes mustár ezért az került bele  )
                                         1 tk őrölt gyömbér
                                         1 tk curry
                                         1 tk só és bors
                                         1 kisebb citrom leve
Ezzel a masszával bekentem a csirkecombokat és így hagytam 1-2 órát állni,majd forró sütőbe toltam.
Csőben sült sajtos burgonyával tálaltam :http://tunder-konyha.blogspot.hu/2014/04/csoben-sult-sajtos-burgonya.html


                                                                       Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése