Keresés ebben a blogban

vasárnap

csokival töltött túrógombóc

A héten valamelyik este készítettem ezt a gombócot a fiamnak,aki gyorsan tovább is fejlesztette, azzal az ötlettel,hogy legközelebb más csokit is tehetek bele.....esetleg marcipánt.......nem ínyenc a gyerek :)
Gyorsan készen van,egyszerű és finom.
Hozzávalók: 50 dkg túró
                    3 tojás
                    10 dkg búzadara
                    10 dkg étcsoki
A túrót elkevertem a tojások sárgájával a darával és a sóval. 30 percig pihenni hagytam, addig megpirítottam a zsemlemorzsát és kemény habbá vertem a tojás fehérjét. A pihenő idő lejárta után óvatosan belekevertem a habot. Vizes kézzel   gombócokat formáltam és mindegyikbe tettem egy kocka csokit. Lobogó forró vízben kifőztem.
A fiúk hiányolták a cukrot,ezért ők porcukorral megszórták.
                                                            Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése