Keresés ebben a blogban

szombat

Mexikói rakott hús Stahl konyhájából



Ezt a receptet pakolás közben találtam egy régi Stahl magazinban. Én kiakartam dobni,de Tibinek megtetszett. Az ő kívánságára készült ma el,és igaza lett mert nagyon finom !! azzal együtt elég macerás is,de időnként elkészíthető.
Hozzávalók:mexikói darált hús
                  fokhagymás sült paprika
                  paradicsom szósz
                  20 dkg tortillachips
                  10 dkg reszelni való sajt
                   1 doboz 40 dkg-os vörös-bab konzerv


A sült paprikát már tegnap elkészítettem hozzá :http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/02/fokhagymas-sultpaprika.html

Ma készült a paradicsomszósz :http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/02/kulonleges-fuszerezesu-paradicsomszosz.html

és a mexikói darált hús: 1 fej vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, 4 ek olíva olaj, fél kiló darált marhahús, 2 ek mexikói fűszerkeverék, 1ek morzsolt oregánó, fél kk őrölt fahéj
A vöröshagymát a fele olajon megdinszteltem,majd félre tettem. A maradék olajon megpirítottam a darált húst,sóztam borsoztam. Amikor kifehéredett hozzá adtam a dinsztelt hagymát,fokhagymát és a fűszereket. Tovább pirítottam majd hozzá adtam 1 dl vizet és lefedve,takarék lángon 10 percig főztem.
Amikor kész,hozzá adtam a babot, a paradicsomszószt és a sült paprikát. Összekevertem és félretettem.

Kivajaztam egy mély jénai tálat és a csipsz egyharmadát a tál aljára törtem.  Ráterítettem a hús felét,majd megint a tortilla jött,majd a ragu másik fele. A tetejére került a maradék csipsz és a reszelt sajt.
200 fokos sütőben 15-20 perc alatt megsül.
Tálalásnál tejföllel locsoltuk meg és újhagymát szórtunk rá. De anélkül is nagyon finom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése